tips 1

Jag börjar nu med mina tips för ett perfekt förhållande, jag vet att alla säger att det inte finns ngt som är perfekt men tyvärr så finns de det och jag har upptäckt det nu. mitt förhållande är perfekt!

* Till att börja med så måste man göra uppoffringar, om din pojkvän inte tycker om tex. din bästa vän så får du skippa henne. För när allt väl kommer till kritan så är det bara din pojkvän som du behöver.

* Om du ringer din pojkvän och han inte svarar så är det bara att ringa tills han svarar. Han hör antagligen inte sin mobil så du gör honom en tjänst om du ringer honom stup i kvarten.

* Om han är otrogen så förlåt honom alltid om han ber om ursäkt, det är ett stort steg för en kille att be om förlåtelse och när han nu gör det så är det för att han älskar dig och inte henne han satte på.

* Kalla han söta saker framför hans kompisar (säg det med bebisröst), tex. som gosegrisen, gosepluppen, ninisen. Det visar att det du och han har är speciellt och hur mkt du älskar honom. Jag kallar alltid Mustafa för Muttiputtiluttison och herr pälsis. Han älskar det.

Det var allt för idag. Förresten imon är det en vecka mellan mig o min tuttinutti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahhha skit rolig blogg, herr pälsis

2009-09-14 @ 20:29:27
Postat av: Anonym

hahahahhahahhha skit rolig blogg, herr pälsis

2009-09-14 @ 20:29:39
Postat av: mmmmmm

gulligt

2009-09-14 @ 20:50:47
Postat av: Fih & Fia

Då kanske du kan förklara vad du gör när det tar slut mellan dig och din pojkvän?

Hur tänker du?

För är man ung varar inte förhållandet för evigt även om man gärna vill tro det, och är säker på det under tiden man är tillsammans.

Så, vad gör man när man skippat sina vänner och gjort slut med pojkvännen?

Då står man ensam kvar.

Och tro mig - vännerna tar inte tillbaka dig.



Och det är ingen uppoffring att skippa sina vänner, fan heller. Om killen inte gillar ens vänner är det hans problem, man ska aldrig vara en toffel för killen.

Seriöst, om han får dig att lämna dina vänner styr han över dig. Och det är inte okej!



Pufssilufsseeen :W

2009-09-15 @ 21:20:39
URL: http://waggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0