svar till fia pia

hej, jo jag vet att detta håller föralltid, tro mig. varför ska jag inte gå in på nu utan de kommer jag berätta om ett tag. Och Mustafa har inte bett mig om att skippa mina vänner utan jag skippade några av dem för att jag själv ville de. jag är tacksam mot mustafa för det enda han gjorde var att få mig att inse att dessa vänner ej är ngt att ha för att dem sätter mig i massa problem hela tiden, jag har mina riktiga vänner kvar. och dem tycker mustafa om jätte mycket. Fia, jag tror att du har varit i ett mycket dåligt förhållande och att du mår väldigt dåligt utav det just nu, men det finns någon för dig där ute också, vänta bara så kommer han. Om du vill prata om det så kan du prata med mig. Jag ska bara göra en blogg msn som jag kommer vara inne på varje dag. Jag lägger upp den snart så kan du adda mig. Önskar dig allt väl och jag hoppas att vi kan prata mer. <3

Kommentarer
Postat av: Fih & Fia

Nejnej, du missförstår mig helt, jag är i ett väldigt lyckligt förhållande nu, precis som du.



Vad vi menar är att du inte ska låta din kille styra över dig och välja vänner åt dig, du ska välja själv.

Om du inte gör det har du inga vänner kvar när det VÄL tar slut, för det kommer det göra, om det så håller i 30 år, så tar det slut nån gång, och då behöver du dina vänner.

2009-09-15 @ 22:04:38
URL: http://waggla.blogg.se/
Postat av: Fih & Fia

Åh lilla vän, vi har redan varsitt förhållande, det var inte så vi menade! :D

Och vi är överlyckliga precis som du, vi älskar våra påjks <3

Faktum är att vi själva aldrig varit i dåliga förhållanden.

Men vi har haft kompisar som varit i skitförhållanden, det är det.



Missförstod kanske det du skrev om tips på et bra förhållande, tolkade det som om din pojkvän fått dig att lämna dina vänner. För vännerna är inte mindre viktiga än killen, aldrig. Man ska se till att ha både och!

Hoppas du får ett underfint liv med din mustafa då ^^

2009-09-15 @ 22:16:16
URL: http://waggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0