så att ni får en liten inblick av vem jag är

 

100 frågor när man inte har någonting att göra:


01. Fullständigt namn? Asja Nivea

02. Exakt ålder? 17, fyller 18 snart

03. Vart bor du? göteborg

04. Bor tillsammans med? mamma, hund, bror, pappa

05. Husdjur? hund

06. Färg på ditt hus? asså det är lite svårt att förklara hihi

07. När är du född? 22 december 1991

08. Klass? hihihihihi va pinsamt

09. Vilket år tar du studenten?2010

10. Något jobb? nääjjj

11. När gick du upp i morse? åå gud jag vet inte

12. När ska du sova? när mustafa har ringt<3

13. Duschat idag? jaa med min hund :)

14. Kramat någon idag? aa mustafa och vero

15. Pussat någon idag? ja hihi

16. Vad har du ätit idag? chili concarne och laxeringste

17. Dagens klädsel? blommig tunika

18. Dagens smink? solpuder, rouge, mascara,eyeliner, idomin+läppglans.

19. Dagens sötnos? Johanna :)

20. Dagens roligaste? Johanna :)



SOCIALT

21. Har du många vänner? Natha (love you bitch)

22. Hur många har du kysst? ööö som om jag skulle hålla reda på de. jag e ingen no lifer :S

23. Vem kramade du senast? mustafa<3

24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Jaa Vero<33

25. Hur många har varit otrogna med dig? aldrig att jag rör nån annans kött

27. Har du pojk-/flickvän? snarare fästman

28. Vem pratade du med i telefon senast? johanna

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? johanna. hej



FAVORIT...

31. Film? Bratz- the movie och titanic

32. Låt? pitbull i know you want me you know i want yaa- ni vet den?

33. Mat? hmm korv

34. Dryck? laxeringste

35. Färg? rosa

37. Stad? götet

38. Land? serbien<3

39. Ämne i skolan? geografi

40. Strul? Muttiputti<33



SENASTE:

41. Personen du tänkte på? herr pälsis<33

42. Personen du kysste? mustafa:)

43. Gången du spydde? vet inte

44. Gången du grät? minns inte

45. Pizzan du åt? skaldjurspizza

46. Gången du var i Göteborg? nu

47. Gången du var i Stockholm? stockholm e sååå 2008 och de va även då jag var där.

48. Gången du var full? fredags

49. Gången du var hög? never ever in my whole life.

50. Personen som såg dig gråta? Vet inte



ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? svart

52. Hund eller katt? hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? ut o festa

54. Tvspel eller datorspel? data

55. Singel eller upptagen? upptagen

56. Film eller bio? bio

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? playaah lätt<3

58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov när man kan gå barbent och solen smeker ens brunbrända hud.

59. Big Brother eller Paradise Hotel? paradise hotel. Natasha Peyre<3

60. Har du svart hår eller blondt? svart

61. Har du blåa ögon eller bruna?bruna

62. Choklad eller lakrits? om mustafa ska mata mig så gillar jag choklad mest men annars spelar det ingen roll.

63. Göteborg eller Stockholm? göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? Coca cola

66. Pizza eller kebab? öö hmm vet ej kanske?

67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Båda!

69. Leva eller dö? leva, men skulle lätt dö om mustafa lämnade mig vilket han aldrig kommer göra


ANTAL:

70. Personer du älskar? nåra stycken

71. Personer du hatar? och?

72. Pojk-/flickvänner du haft? men vafan

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? jag säger inte det.

74. Glassar du ätit på en dag? hihihihihi

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0

76. Gånger du haft minnesluckor? några gånger har det hänt

77. Gånger du varit hög? aldrig imitt liv,

78. Personer du saknar just nu? 1

79. Gånger ditt hjärta brustit? -



VEM:

80. Vill du kyssa nu? mustafa

81. Ska du träffa imorgon? mustafa <33 längtar som fan

82. Sjöng du senast för? vero

83. Hade du senast en msn-konversation med? johanna

84. Spelade du tvspel med senast? ingen

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ååååå va mysigt med mustafa

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? sandra som gjorde detta mot mustafa

87. Förtjänar att dö? idioter
88. Är söt? mustafa

89. Vill du sova bredvid inatt? mustafa



VAD:

90. Gör dig glad? Mustafa gör mig lyckligast i världen<333

91. Gör dig ledsen? -

92. Vill du helst göra nu? va me muttiputti

93. Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan

94. Vill du ha nu? mustafa hos mig

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? ett barn

96. Längtar du till?studenten

97. Tycker du om dina betyg? jag bryr mig inte så mkt om betyg

98. Ångrar du i ditt liv? Ett par saker..

99. Är det bästa som hänt dig? mustafa

100. Hur mycket är klockan? 22.13

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0