puuuh *torkar svetten ur pannan*

Det har vart en väldigt stressig dag idag. vi har börjat med projektarbete nu och jag ska jobba med erica<3 vårat arbete ska handla om kärlek. Jag är ju expert på det vid det här laget om man säger så ;) det ska bli en bok med tips, choaching, kärleksmiddagar, utflykter, resor m.m. Detta kommer bli perfekt då jag vet en hel del om det eftersom att jag och mustafa snart vart tillsammans i 1 månad. Den 28/8 blev vi tillsammans och jag gjorde en pinsam sak. Jag spydde på hans byxor :$ men det är sånt som händer, han blev inte arg utan han skrattade mest. Gulliponkisen. nu ska jag dra o chilla med vero vid planen<33. pöss

ps. kan nån hjälpa mig med design? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0