planen<3

kom precis hem, har vart vid planen<33 med vero och mustafa och hans kompisar. Vi har det så kul tillsammans vid planen. Fan vad jag älskar den<3 angående den hemska upplevelsen som Mustafa fick vara med om så mår han bättre nu och sandra har vi inte sett ngt mer men det har ju inte gått så lång tid heller så vi får väll se. På lördag så fyller Johanna år. Alltså det är nog världens bästa människa tror jag. Hon är så intelligent så att det inte går att förklara. She is every mans dream. Jag hade lätt om jag var kille. hihi. Ne nog om det.

Förhållanden går ju ut på att älska varandra som man är. Och det gör jag och Mustafa. Vi gör ngt åt alla brister som vi har och fokuserar oss på det som är bra med varandra. Jag har gjort mig av med massa vänner och det var dem som var mina brister. De kunde inte acceptera att jag hade en pojkvän som brydde sig om mig så dem började med och fjäska men jag såg igenom dem. "ååå vad glada vi är för din skull och bla bla." men sen kom meningen som gjorde att jag förstod: "Han e söt också". hmmm? tänkte jag då. Varför säger dem så? Jo för att dem ville lägga vantarna på honom och så tycker inte jag att man gör emot en vän. Så jag sa upp kontakten med dem och bad dem fara och flyga och försöka hitta sig en egna killar. Blir så jävla förbannad på sånna "vänner" som ska hålla på att stöta på ens pojkvänner. Stackars Mustafa som har fått stå ut med mina vänner. Han var också en del som gjorde så att jag förstod vad det var de egentligen ville. Tack Mustafa<3 jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0