omg omg omg omg


Här är sandra på bild, alltså hon som gjorde detta mot min herr pälsis:( för er som inte ser vad de står i pratbubblan så står det: i love to have sex with others boyfriends, especially Mustafa.

OMG! Mustafa har vart otrogen. Med en tjej som heter sandra. Fast det var sandra som tvingade honom:( jag tycker så synd om min lilla muttiputti. Detta är ju nästan våldtäkt. Hon hade tragit av honom från spårvagnen och dragit hem honom ända till sig, och eftersom att Mustafa aldrig rör en tjej så kunde han ju inte göra något. Iaf, när de kom hem t henne så hade hon kastat ner honom på sängen och dragit av alla hans kläder. Asså Mustafa kommer ha men för livet nu tack vare detta. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag föreslog att han skulle polisanmäla henne men det ville han inte. Ååååå om jag bara hade vart där så hade detta inte skett och mustafa hade mått bra. fan fan fan min lilla jordgubbsprins. Hur kan man bara göra så som sandra gjorde? dem hade först gråsex och sen red hon honom. Hoppas muttiputti inte har några sjukdomar nu för sandra har ju säkert gjort detta innan på massa så man vet ju aldrig, men ja tar ju ändå p-piller så han kommer ju inte smitta mig iaf men jag tänker på honom. Kan ni hjälpa oss med hur vi ska göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, p-piller hjälper inte mot könssjukdomar, de hjälper bara mot graviditet. Det är bara kondomer som skyddar mot sjukdomarna (; Så var försiktig, för du är fri att få könssjukdomar nu om mustafa har fått någon :O

2009-09-22 @ 13:55:38
Postat av: Anonym

omg,

är du seriös?

2009-10-02 @ 10:38:32
Postat av: fih

duvet.. p-piller hjälper inte mot könssjukdomar..?

Du kan få hur mycket sjukdomar som helst även om du käkar p-piller, det enda dom skyddar mot är graviditet ._.

2009-10-02 @ 10:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0