Kärlek

Skulle egentligen skrivit detta inlägg igår men var med Mustafa och hans familj.
Ja, vad  är egentligen kärlek? För mig är kärlek ngt ljuvligt ungefär som blommor på en äng, när man känner den där doften medans man blundar. Kärleken är vacker som en sommardag. Min kärlek för Mustafa går inte att beskriva. Det finns ingen som älskar någon så mkt som jag älskar honom. Det har han själv sagt och Mustafa är en vis man som vet allt, så det är ingen idé att ni säger imot. Jag älskar när du smeker mig Mustafa. Din händer fulla med päls gör det bara ännu mjukare. När jag ligger med örat mot ditt håriga bröst så känner jag hur ditt hjärta slår allt snabbare. Jag kommer ihåg den där dagen utanför Mc Donalds, där vi sågs första gången, när jag och Natha (love you bitch) gick förbi o du sa: Haaaj Tjaaajoor. De va så sexigt. Jag bara smälte. Och i förrgår när du sa att du skulle bjuda mig på Burger King. Asso shit jag blev helt chockad jag ba: "WTF?? OMG BURGER KING?? DU har ju lagt ditt liv åt att alltid vara på Mc Donalds." Mustafa sa bara med en lugn röst: " Allt for daj Asja beibii." Det var nog det finaste nån någonsin har gjort för mig. Det är sånna saker man måste ge upp för varandra. Jag och Mustafa gör det hela tiden. Detta är äkta kärlek och det håller livet ut.

Jag tänkte börja med att ge tips för att få ett bra förhållande. Jag kanske börjar ikväll men vi får se om jag hinner med det. Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0