home

kom precis hem, har vart med Mustafa<33 han e sååå sööt han lärde mig att ta halsbloss idag. imorgon ska vi dricka igen och som tur är så köper Mustafa ut åt mig och natha(love you bitch). Tur att man har en äldre kille så att han tar hand om allt sånt där. pälsipössisen min prins av jorgubbsvärlden. hihi ingen som fattar. asså när jag och mustafa är med varandra så säger vi att vi är i jordgubbsvärlden. det är vårat kärleksnäste. ååååå saknar honom redan, måste vänta ända tills imon för att få se hans mjuka lena ansikte igen. Jag tror jag kommer sova hos honom imon fast det är inte säkert än, får se imon *hoppas hoppas*. Jag citerar Björn Gustafsson "Du är som strösslet på en glass, du är det roliga i hasch." Hmmm vad ska man skriva mer? älskipälskipolskipolski<33333 åå vad jag älskar dig min lilla pälsmössa. nu ska jag dra. Muttiputtinosisen ringer. pössssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0