har träffat...

har träffat en av mustafas systrar nu. hon heter derin. hon blev lite svartsjuk när jag  o mustafa pussades så hon började skrika på mig på kurdiska men vi redde ut det sen. åå min lilla pälsis han är så söt. hans mamma var ju oxå hemma o jag vågade inte hälsa på henne så jag stog i svalen så muttiputti kom o bärde in mig i köket o satte mig i hans mammas knä. o hon va så snäll. men iaf tillbaka till derin. hon var rädd för att jag skulle flytta in där för att hon delar rum med mustafa o hon ville inte bli utslängd från rummet isf. men jag övertygade henne om att hon skulle få bo kvar där inne i rummet och ifall jag flyttar in så ska vi köpa en våningsäng så de blir bättre plats. Jag funderar faktiskt på att flytta hem till honom men måste först tänka över detta. vad tycker ni? kan ni inte kommentera mera o fråga saker eller ge tips på vad ni vill läsa? jag ska snart ge mer tips på ett perfekt förhållande men det får vänta lite. pössss på er så länge. älskar dig herr pälsis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0