ghetto

som ni nog inte vet så bor jag i ett ghetto, här kämpar vi för våra liv varenda jävla dag. jag kan inte gå ut utan ngt att skydda mig med, mitt gäng bråkar med andra gäng. som tur e har jag en pojkvän nu som kan skydda mig. Jag tänkte spela in en raplåt om mitt liv men får se hur jag gör. Vi lever ett hårt liv här i förorten. Jag är rädd för att bli skjuten varenda gång jag går utanför dörren men jag har en skottsäker väst på mig hela tiden. Jag har även köpt en sån till mustafa men han är väldigt tuff av sig så han behöver inte ha på sig den. åååå min lilla gangstaboy. alltså alla snackar om gangstas o sånt hela tiden men jag kan lova er att jag aldrig har träffat en större gangsta än mustafa. han är hård rakt igenom. Iaf i helgen så var vi me mustafa o hans kompis. äääntligen så är natha(love you bitch) och osman tillsammans. dem är så söta. <33333333 men nu ska jag gå och äta så jag skriver mer lite senare. pössssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0