hej bloggen

hejsan alla, jag har inte haft tid med att skriva på ett tag för jag har vart med mustafa hela tiden, och jag tänkte svara på era kommentarer om p-piller: jo såhär är det, p-piller skyddar visst emot könssjukdomar det har mustafa sagt och tro mig han om ngn vet pga att han har haft väldigt många så han började ta p-piller och det resulterade i att han inte fick mer sjukdomar, och nu eftersom att jag tar p-piller så kände han att han slipper de eftersom att den enda som kan smitta honom nu är jag och jag tar ju p-piller så chansen på sjukdomar=0. In your face, lär er lite mer innan ni säger ngt. Ni vill bara att jag ska må dåligt men det gör jag inte så sluta upp med att försöka lura i mig saker. Mustafa hälsar att ni ska lägga ner och inte hålla på så emot mig som ni gör, annars kan de bli farligt vi bor faktiskt i ghettot!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0