uhuhuh

OMG jag tror att jag har träffat världens sötaste mysimysimysigaste kille. Raggade upp han utanför mc donalds i nordstan. AAAAS HEEET. Han har världens finaste stiiiiil. Vita jeans, lite spettsiga skor och en tight tiger of sweden tröja, fast det stog lion of sweden på den. OMG men vem bryr sig om den e falsk han va så heeeet. Jag smälte för hans bruna ögon och han bakåtslickade hår. såååå sexiiiigt. Han fick mitt nummer iaf så vi ska antagligen träffas imon eller ngt. Hoppas han hör av sig. Ska verkligen satsa på det här nu. Han fick mig att känna mig som en riktig kvinna. Den respekten han hade när han först kollade mig i ögonen och sen försiktigt kysste min hand. Den känslan kommer jag aldrig glömma. I LOVE DEM SOM HÄNGER UTANFÖR MC DONALDS. Alltid snyggingar där. puss puss bitchezzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0